ROZWIJAMY SKRZYDŁA
TECHNIKI SPRZEDAŻY I NEGOCJACJI DLA MIKROFIRM
Zakończyliśmy realizację projektu.
Projekt obejmował szkolenia z zakresu
Umiejętności interpersonalnych i efektywności osobistej:
- Zarządzanie sobą w czasie i automotywacja
- Radzenie sobie ze stresem i porażkami
- Asertywność
Umiejętności sprzedażowo- negocjacyjnych:
- Techniki sprzedaży
- Techniki negocjacji
- Profesjonalna obsługa klienta
Zapraszamy na naszą stonę na Facebooku:
https://www.facebook.com/competence.szkolenia, zapoznaj się z opiniami uczestników innych naszych szkoleń.
AKTUALNOŚCI:
Zakończyliśmy realizację szkoleń grupowych w ramach projektu.
Serdecznie dziękujemy wszystkim uczestnikom za udział w projekcie.
Rekrutacja do projektu została zakończona
Rekrutacja do projektu pt. „Rozwijamy skrzydła – techniki sprzedaży i negocjacji dla mikrofirm” trwa.
Do udziału w projekcie zapraszamy osoby, które:
- prowadzą mikroprzedsiębiorstwo, którego jednostka organizacyjna znajduje się na terenie jednego z miast: Sosnowiec, Jaworzno, Mysłowice, Katowice, Tychy lub
- są zatrudnione w mikroprzedsiębiorstwach, których jednostka organizacyjna znajduje się na terenie jednego z miast; Sosnowiec, Jaworzno, Mysłowice, Katowice, Tychy (umowa o pracę).
Uczestnicy w ramach projektu będą uczestniczyć bezpłatnie w szkoleniach z umiejętności interpersonalnych i efektywności osobistej (zarządzanie sobą w czasie i automotywacja, radzenie sobie ze stresem i porażkami, asertywność); sprzedażowo- negocjacyjnych (techniki sprzedaży, techniki negocjacji, profesjonalna obsługa klienta) oraz w szkoleniu indywidualnym, będącym rozwinięciem szkoleń interpersonalnych i sprzedażowo-negocjacyjnych.
INFORMACJE O PROJEKCIE:
Wszystkie informacje na temat projektu znajdziesz w poniższej prezentacji
Pobierz prezentację multimedialną
Do kogo skierowany był projekt?
Projekt skierowany do mikroprzedsiebiorców oraz pracowników mikrofirm:
- są mikroprzedsiębiorcą (osoby wykonujące działalność gospodarczą we własnym imieniu, wspólniczki spółek cywilnych) i ich firma posiada jednostkę organizacyjną na terenie jednego z miast: Sosnowiec, Jaworzno, Katowice, Mysłowice, Tychy, lub
- są zatrudnione w oparciu o umowę o pracę, powołania, wyboru, mianowania lub spółdzielczą umowę o pracę w mikroprzedsiębiorstwie, które posiada jednostkę organizacyjną na terenie jednego z miast: Sosnowiec, Jaworzno, Mysłowice, Katowice, Tychy.
Każdy z uczestników zostaje oddelegowany do udziału w szkoleniach w ramach projektu przez przedsiębiorstwo, w którym jest zatrudniony lub które prowadzi. Przedsiębiorstwo aby zostało objęte wsparciem musi się kwalifikować do uzyskania pomocy de minimis (rodzaj dotacji). Przewiduje się, iż wsparciem zostanie objętych 120 mikroprzedsiębiorstw. W szkoleniach w ramach projektu weźmie udział 180 osób.
Jakie wsparcie otrzymali uczestnicy projektu?
Uczestnicy zakwalifikowani do udziału w projekcie będą bezpłatnie uczestniczyć w:
- jednym wyjazdowym szkoleniu z umiejętności interpersonalnych i efektywności osobistej,
- dwóch szkoleniach z umiejętności sprzedażowo- negocjacyjnych,
- jednym szkoleniu indywidualnym.
Uczestnicy korzystają z wszystkich trzech w/w form wsparcia.
Szkolenia z umiejętności interpersonalnych i efektywności osobistej- 18 szkoleń wyjazdowych:
- Zarządzanie sobą w czasie i automotywacja (wyznaczanie celów, ustalanie priorytetów, planowanie czasu pracy, godzenie ról) 16h
- Radzenie sobie ze stresem i porażkami (przyczyny i działanie stresu, sposoby radzenia sobie ze stresem, metody pozytywnego myślenia, radzenie sobie z porażkami) 16h
- Asertywność (stawianie granic, wyrażanie opinii i obrona własnego zdania, asertywna odmowa, wyrażanie i przyjmowanie pochwał i krytyki, reakcja na atak werbalny, wyrazanie uczuć) 16h
Szkolenia z umiejętności sprzedażowo - negocjacyjnych - 36 szkoleń stacjonarnych :
- Techniki sprzedaży (aktywna sprzedaż, prezentacja oferty, odpieranie zarzutów) 16h
- Techniki negocjacji (prowadzenie negocjacji, strategie i taktyki negocjacyjne, obrona przed manipulacją) 16h
- Profesjonalna obsługa klienta (wyznaczniki profesjonalnej obsługi klienta, czynniki zadowolenia klienta, komunikacja z klientem, typy klientów, rozwiązywanie trudnych sytuacji- reklamacja, radzenie sobie z emocjami swoimi i klienta) 16h
W ramach szkoleń uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe, certyfikaty potwierdzające ukończenie szkolenia. W trakcie szkoleń zostanie zapewniona przerwa kawowa i obiad. Podczas szkolenia wyjazdowego zostanie zapewniony nocleg, wyżywienie i transport.
Gdzie odbywały się szkolenia?
Szkolenia wyjazdowe odbędą się w miejscowości górskiej w województwie śląskim w weekendy.
Szkolenia stacjonarne odbywały w dni robocze lub w weekendy w salach konferencyjnych na terenie miast: Jaworzno, Sosnowiec, Mysłowice, Katowice, Tychy.
Informacje o projekcie:
Projekt współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego
Tytuł projektu: „Rozwijamy skrzydła- techniki sprzedaży i negocjacji dla mikrofirm”
Priorytet: VIII. Regionalne kadry gospodarki
Działanie: 8.1. Rozwój pracowników i przedsiębiorstw w regionie
Nr projektu: WND-POKL.08.01.01-24-013/13-00
Wnioskodawca: Competence-Training & Coaching Institute, Barbara Jaśkiewicz
Okres realizacji projektu: luty 2014 – czerwiec 2015
![]() |
![]() |
Strona główna Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: www.efs.gov.pl